Rodzaje reklamowania się firmy
Reklama to podstawa działalności każdej firmy. Dzięki temu staje się ona rozpoznawalna i tym samym może mieć klientów. Każdy rodzaj firmy musi się reklamować ponieważ od tego zależy dalsza droga tej firmy. Jednak różne są formy reklamy ponieważ muszą one trafić do konkretnego rodzaju klienta. Najbardziej znane i najczęściej pokazywane to reklamy telewizyjne. Puszczane są w przerwach między filmami i programami. Wykupują je te firmy które są na rynku znacznie dłużej i mogą wydać tyle pieniędzy na reklamy. Znacznie skromniejsze znajdują się w radiu oraz w prasie. Reklamy te w bardzo szybki sposób informują klienta o nowym produkcie, jego zaletach oraz zastosowaniu. Kolejne możliwości jakie firma może wykorzystać to reklamy rozdane bezpośrednio klientom. Mogą one być w postaci ulotek, katalogów, folderów, książeczek, notatników, a także kalendarzy, broszur. Przekazywane są zazwyczaj na konkretnych spotkaniach tematycznych lub na targach. Natomiast ulotki można rozdawać również na mieście. Firmy wykorzystały również skrzynki pocztowe i tam wrzucają swoje informatory oraz gazetki w których pokazują co aktualnie sprzedają. Natomiast w Internecie reklama wygląda inaczej, mianowicie są to banery, listy mailingowe, wyskakujące okienka czy też specjalne artykuły. Reklamą może być również szyld, słupy ogłoszeniowe, tablica z informacją oraz chodząca reklama.