Poprawianie funkcjonowania biznesu

Promowanie i reklamowanie to dzisiaj zadania, które niemal każda firma notowana na giełdzie ma opanowane do perfekcji, dlatego też raczej nikogo nie dziwi maksymalne zaangażowanie większości nowych firm w proces marketingowy. Skoro wielcy gracze i monopoliści potrafią skutecznie zarobić miliony pomimo milionowych nakładów na reklamę a z drugiej strony jasne jest też, że reklama nie ma ograniczonych możliwości i potrafi tak wiele, jak potrafią sami jej twórcy. Niestety w ostatnich latach pojawiło się wiele agencji reklamowych, które niezbyt potrafiły obronić się własnymi dziełami, za to bardzo skutecznie potrafiły przekonać inwestorów i reklamodawców, że właśnie te milionowe wydatki są im potrzebne. Żadna agencja reklamy nie jest w stanie odnieść sukcesu finansowego bez bardzo kosztownych zleceń, więc przekonanie reklamodawcy do wydania miliardów na kampanię w wielu kanałach informacji było idealnym sposobem na wzbogacenie się o dziesiątki milionów. Z czasem jednak okazało się, że wielkie pieniądze zarabiają ci biznesmeni, którzy skuteczniej dobierają agencje i racjonalniej ulegają jej namowom, potrafią zmniejszyć wydatki na reklamę a nadal uzyskać odpowiedni wzrost sprzedaży. To właśnie dlatego dzisiaj wiele agencji ma problem, ponieważ jej pracownicy nie potrafią działać przy niskich środkach.