Sposób na promocję biznesu
Biznes współcześnie musi wykorzystywać wszystkie możliwości, jakie dają nauki do zwiększenia własnych zysków. Reklama to dzisiaj najlepszy przykład tego, jak błyskawicznie zwiększają się wydatki wielu firm na różnego rodzaju promocje i kampanie reklamowe. Rośnie także umiejętność korzystania biznesmenów z określonych zdobyczy matematyki, informatyki czy neurologii do jeszcze lepszego zarządzania własną kampanią. Nikt nie ma też wątpliwości, że firmy najbardziej rozpoznawalne na świecie nie są rozpoznawalne dlatego, że miliardy ludzi tak blisko siebie żyją, by widzieć produkty te u innych, wykorzystywane w pracy czy na ulicy. To potęga reklamy sprawia, że nie tylko oglądamy reklamy, ale niechcący je zapamiętujemy. Wielu badanych przez psychologów czy neurologów podkreśla, że stara się omijać reklamy szerokim łukiem a liczne programy w przeglądarkach internetowych czy nawet odpowiednio zaprojektowane telewizory potrafią usuwać każdą zawartość promocyjną w materiale. A jednak ludzie ci wcale nie są bardziej wycofani z nowinek i doskonale orientują się w tym, kto i jak aktualnie sobie radzi, kto debiutuje na rynku i co to za nowość na półce. Odporność na reklamę jest tylko pozorna i wynika bardziej z chęci zaspokojenia własnego egoistycznego przekonania o swojej wyższości nad innymi odbiorcami.