Spora liczba ludzi jest przekonana, że o ich wyborach konsumenckich w pierwszej kolejności decyduje jasna i racjonalna decyzja oparta na długich porównaniach i dokładnym odpowiedzeniu sobie na pytania o to, czego potrzebujemy od danego produktu. Tym czasem firmy działające na całym świecie wydają niejednokrotnie miliardy rocznie na samo tylko przygotowanie kampanii marketingowych, których następnie wykonanie i opłacenie zajmuje nie tylko czas, ale wymaga kolejnych miliardów. A skoro wielki biznes nie szczędzi pieniędzy na reklamę i promocję – efekty takiej zmasowanej kampanii wizerunkowej w globalnych mediach muszą faktycznie przynosić oczekiwane rezultaty. W trakcie dokonywania zakupów i wybierania firmy usługowej bardzo często kierujemy się swoimi doświadczeniami czy słowami polecenia od bliskich znajomych, ale działanie reklamy jest tym skuteczniejsze, że większość z elementów dobrze zbudowanej reklamy trafia nie do świadomości, ale podświadomości widza. A korporacje gotowe są zatrudniać za spore pieniądze najlepszych ekspertów od reklamy, którzy będą w stanie nie tylko skonstruować przekaz reklamowy tak, by dobrze zakodował się w podświadomości kupującego, ale przy okazji będą potrafili skoordynować całą akcję czy skutecznie obliczyć jej koszty i założyć różne warianty powodzenia.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply