Umiejętność tworzenie reklam

Wielkie pensje w wielkich korporacjach to coś absolutnie naturalnego i nikogo nie powinno dziwić, że firmy funkcjonujące na tak wysokim i złożonym poziomie, jak ma to miejsce we współczesnej gospodarce, nie byłyby w stanie działać bez pracowników zarabiających miliony. Ogromne korporacje wymagają czasami bardzo ważnych i szybkich decyzji a niektóre z nich wiążą się z miliardami. Często też biznes promuje się wcale nie przez reklamy – te bowiem mają na celu przekonać konsumentów do kupna czegoś. O wiele częściej jednak wielkie pieniądze toczą się na poziomie rad nadzorczych, gdzie rozważa się sprzedanie swojej firmy w ręce kolosalnego holdingu, który składa jedyną propozycję, która jest nie do odrzucenia. Wszystko to wymaga niesamowitego przygotowania i dbałości w działaniach promocyjnych. Wizerunek przeciętnego menadżera oraz prezesa ma niemały wpływ na pozyskanie kapitału prywatnego przez daną firmę czy podpisanie umowy z państwem komunistycznym, które nie chce normalnie prowadzić żadnych kapitalistycznych stosunków z firmami z zewnątrz. Jeśli jednak biznesmen znajdzie klucz do serca takiego dyktatora czy aparatu partyjnego, może zaprezentować się przed nimi w dokładnie taki sposób, jakiego oni oczekują. Czyli dostosuje się do ich oczekiwań jak reklama dostosowuje się do oczekiwań odbiorcy.